MÜZAKERE BECERİLERİ

Neden Bu Eğitim Alınmalı ?
Müzakere becerileri eğitimi, çalışanların ve yöneticilerin etkili iletişim kurmasını, anlaşmazlıkları yapıcı şekilde çözmesini ve iş süreçlerini daha verimli yönetmesini sağlar. Bu eğitim, kurum içinde ekipler arası iş birliğini artırarak daha hızlı ve etkili sonuçlar alınmasına, çalışanların kendine güvenlerinin ve proaktif tutumlarının gelişmesine katkıda bulunur. Kurum dışında ise müşteriler, tedarikçiler ve diğer paydaşlarla daha güçlü ve güvene dayalı ilişkiler kurarak şirketin pazarlık gücünü ve rekabet avantajını artırır. Bu sayede organizasyon, hem iç dinamiklerini güçlendirir hem de sürdürülebilir dış ilişkilerle uzun vadeli başarı sağlar.
Eğitimin Amacı
Bu eğitimin amacı, katılımcıların etik ve ilkeli müzakere yaklaşımı zemininde etkin ve başarılı bir müzakere süreci yönetebilmelerini sağlayacak temel kavramları, yaklaşımları, stratejileri ve teknikleri gerçek hayatta uygulayabilecekleri şekilde kazanmalarını sağlamaktır. Bu amaç çerçevesinde eğitimde verilecek olan tüm teorik bilgiler baştan sona gerçek hayattan alınan vakalar üzerinden aktarılmakta ve sınıf içi vaka çözümlemeleri ve simülasyon uygulamaları ile pekiştirilmektedir. Müzakerenin, müzakere kavramları, stratejileri, teknikleri; etkin iletişim ve beden dili ve duygu durumu yönetimi olmak üzere üç temelden oluşan bir yapısı vardır. Bu eğitim müzakere kavramları, stratejileri ve teknikleri üzerine odaklıdır. Eğitimde etkin iletişim, beden dili ve duygu durumu yönetimi hususlarına yeri geldikçe özet bilgi olarak yer verilmekle birlikte, ileri seviyede müzakereci seviyesine ulaşması düşünülen katılımcıların diğer iki temellerinin güçlü olması veya bu temelleri güçlendirecek, geliştirecek eğitimler alması önerilir.
Eğitimin Kazandıracakları
Etik ve İlkeli Müzakere kavramına hakimiyet ve içselleştirme Müzakere Stratejisi perspektifinde düşünme ve analiz etme Müzakereyi başarıya götürecek kavramlar ve hesaplamalara hakimiyet. Müzakere stratejilerine, taktiklerine ve yöntemlerine hakimiyet Gerçek hayatta uygulanabilir müzakere teknikleri, yaklaşımı ve becerisi
Hedef Kitle
Üst ve orta düzey yöneticiler Müzakereci olarak yetiştirilmek istenen personel Kurum içi ve dışında müzakere süreçleri yaşayan personel
Eğitim Metodu
Yüz-Yüze Atölye Dizaynı Teorik Bilgilendirme İnteraktif Testler & Anketler & Uygulamalar Gerçek Yaşam Örneklemeleri Grup Çalışmaları ve Vaka Çözümleri Rol Play ve Simülasyonlar
Eğitim Süresi ve Katılmcı Sayısı
Eğitim Süresi: 2 tam gündür (8+8 toplam 16 saat) Katılımcı Sayısı: Etkileşimli uygulamalar ve katılarak birlikte deneyimleme ve öğrenme dinamikleri doğrultusunda, eğitim verimliliğinin en üst düzeyde sağlanabilmesi için önerilen katılımcı sayısı en çok 12 kişidir..
contact@wix.com
+123-456-789
© 2035 by The Clinic.Powered and secured by Wix