

Neden Bu Eğitim Alınmalı?
Müzakere becerileri eğitimi, çalışanların ve yöneticilerin etkili iletişim kurmasını, anlaşmazlıkları yapıcı şekilde çözmesini ve iş süreçlerini daha verimli yönetmesini sağlar. Bu eğitim, kurum içinde ekipler arası iş birliğini artırarak daha hızlı ve etkili sonuçlar alınmasına, çalışanların kendine güvenlerinin ve proaktif tutumlarının gelişmesine katkıda bulunur. Kurum dışında ise müşteriler, tedarikçiler ve diğer paydaşlarla daha güçlü ve güvene dayalı ilişkiler kurarak şirketin pazarlık gücünü ve rekabet avantajını artırır. Bu sayede organizasyon, hem iç dinamiklerini güçlendirir hem de sürdürülebilir dış ilişkilerle uzun vadeli başarı sağlar.

Bu eğitimin amacı, katılımcıların etik ve ilkeli müzakere yaklaşımı zemininde etkin ve başarılı bir müzakere süreci yönetebilmelerini sağlayacak temel kavramları, yaklaşımları, stratejileri ve teknikleri gerçek hayatta uygulayabilecekleri şekilde kazanmalarını sağlamaktır. Bu amaç çerçevesinde eğitimde verilecek olan tüm teorik bilgiler baştan sona gerçek hayattan alınan vakalar üzerinden aktarılmakta ve sınıf içi vaka çözümlemeleri ve simülasyon uygulamaları ile pekiştirilmektedir.
Müzakerenin, müzakere kavramları, stratejileri, teknikleri; etkin iletişim ve beden dili ve duygu durumu yönetimi olmak üzere üç temelden oluşan bir yapısı vardır. Bu eğitim müzakere kavramları, stratejileri ve teknikleri üzerine odaklıdır. Eğitimde etkin iletişim, beden dili ve duygu durumu yönetimi hususlarına yeri geldikçe özet bilgi olarak yer verilmekle birlikte, ileri seviyede müzakereci seviyesine ulaşması düşünülen katılımcıların diğer iki temellerinin güçlü olması veya bu temelleri güçlendirecek, geliştirecek eğitimler alması önerilir.
Eğitimin Amacı

Eğitim Kazanımları
Etik ve İlkeli Müzakere kavramına hakimiyet ve içselleştirme
Müzakere Stratejisi perspektifinde düşünme ve analiz etme
Müzakereyi başarıya götürecek kavramlar ve hesaplamalara hakimiyet.
Müzakere stratejilerine, taktiklerine ve yöntemlerine hakimiyet
Gerçek hayatta uygulanabilir müzakere teknikleri, yaklaşımı ve becerisi

Üst ve orta düzey yöneticiler
Müzakereci olarak yetiştirilmek istenen personel
Kurum içi ve dışında müzakere süreçleri yaşayan personel
Hedef Kitle

Eğitim Metodu
On Line Mevcut
Yüz-Yüze Atölye Dizaynı
Teorik Bilgilendirme
İnteraktif Testler & Anketler & Uygulamalar
Gerçek Yaşam Örneklemeleri
Grup Çalışmaları ve Vaka Çözümleri
Rol Play ve Simülasyonlar

Eğitim Süresi: 2 tam gündür (8+8 toplam 16 saat)
Katılımcı Sayısı: Etkileşimli uygulamalar ve katılarak birlikte deneyimleme ve öğrenme dinamikleri doğrultusunda, eğitim verimliliğinin en üst düzeyde sağlanabilmesi için önerilen katılımcı sayısı en çok 12 kişidir.
Eğitim Süresi ve
Katılımcı Sayısı

Masadaki Parayı veya Fırsatı Başkasına Bırakmayın
Ekiplerinizin, kurumunuzun hak ettiği değeri her masada korumasını ve artırmasını sağlamaya hazır mısınız?
Kurumunuzun müzakere ihtiyaçlarını analiz etmek ve Etik ve İlkeli Müzakere Becerileri Atölyesi'nin finansal tablolarınıza ve iş ilişkilerinize nasıl pozitif yansıyacağını konuşmak için bir araya gelelim.
Aşağıdaki butona tıklayarak bizimle iletişime geçin ve her anlaşmadan kazançlı çıkın.
